dimarts, 15 de setembre del 2009

Comença la FANTASY 2009/10

Com cada any, paral.lelament a la disputa de la Champions League es disputa un joc molt seguit per tots nosaltres, en el qual s'intenta escollir els jugadors que puguin tenir les millors actuacions dins un pressupost limitat. Com cada any també, la lliga dels Boca comença amb força, aquest cop amb algunes baixes sensibles i amb 11 equips participants. Intentarem des d'aqui fer un resum després de cada jornada, actualitzant marcadors i amb el particpant de la jornada, així com el fiasco de la jornada.

La llista d'equips participants és la següent:

Boston FC
Deco Forever
Eric the King
FCB
Junior Team
Lo pluto crack
Mikis
O'Blogo Bonito Team
Rogekteam
Snake
Springteam

Que comenci el joc i a veure qui guanya!!!

http://en.uclfantasy.uefa.com/ http://en.uclfantasy.uefa.com/M/table.mc?id=19083

14 comentaris:

  1. no he fet equip aquest any. En part no tinc temps, però com cada any, la lliga es desvirtua a la que comencen a perdre pistonada els "paquets". Al final només retoquen els 3 que van davant! Moltes ganes al principi però...de totes maneres miraré de fer l'equip, amb una jornada menys que la resta, i no tinc cap dubte que quedaré al final de la fase de grups, entre els 3 primers, perqué sincerament, sou previsibles i bastant "paquets" amb aixó de la fantasy.

    Gato

    ResponElimina
  2. Estic d'acord amb tu Gato, per això en Marc i jo hem fet una lliga privada, perquè sabem que la gent es despenja. Coincideixo també en que la gent és molt previsible i poc arriscada ! He vist equips amb Eto'o i Ibra al mateix temps...
    Per fer-ho més emocionant en Marc i jo hem creat dos equips "junior" amb jugadors de valoració màxima 5.0 exceptuant 2 de 5.5 i un de 6.0. Us convido a tots a participar-hi, aquí no valen les previsibilitats !

    ResponElimina
  3. Resum Primera jornada del Matchday 1:

    A destacar:

    - Edu Sales amb el seu Boston FC i l'aposta per Grafite que va marcar 3 gols. No és un gran descobriment però ningú havia apostat per aquest jugador. Bona feina Edu Sales !

    - Costinha amb el seu O'BLOGO BONITO TEAM i com cada any apostant per les joves promeses. Aquest cop ho ha fet amb Müller, un davanter del planter del Bayern amb valoració 5.0 i que va debutar en Champions amb 2 gols.

    - La fortalesa defensiva, com cada any, de Chelsea i United que fa puntuar a molts participants.

    - Els aficionats mediocres a aquest joc que no es molesten en mirar l'actualitat dels equips i aposten per jugadors lesionats com: Almunia, Denilson, Walcott.

    ResponElimina
  4. Per alusions:

    No feu massa cas a això del Grafite... podreu comprovar el meu nivell de coneixement del futbol internacional observant que tb he posat al Walcott... de veritat està lesionat? vaya tela...

    El pròxim cop avisa'm abans Sergi... jaja. En fi, espero com a mínim superar al Springteam :D

    Ah, i felicitats pel blog!!! És el meu primer comentari, però haig de dir que hi he entrat força cops i m'he llegit uns quants articles, aviam si el coneixement adquirit l'aplico a la Fantasy

    salut!

    ResponElimina
  5. Almunia lesionat?¿? I pq no estava en vermell?¿? TONGO TONGO TONGO!!!!!

    Sóc tan bo que s'ha creat una conspiració a nivell mundial pq no guanyi, en la q participen Sir Àlex Ferguson i Manuel Pellegrini entre d'altres, per això van deixar O'Shea i Benzema a la banqueta...

    Però m'és igual, remuntaré, això acaba de començar i els reserves també juguen!

    TONGO TONGO TONGO!!!!

    JPrats

    ResponElimina
  6. Tranquil Prats que queden molts partits... però més que l'almunia la gran cagada l'has fet amb el porter reserva, que en lloc de ser el titular del APOEL (nou punts) ha sigut el reserva... ja ja ja

    Jo només us dic un nom perquè el retingueu: Michel Bastos

    ResponElimina
  7. A Marca el posen com a dubtós... ai ai ai...

    Prats, Edu Sales, us daré un consell, més que avisar-vos tansols cal que mireu les alineacions una hora abans de que comenci la jornada i potser encara esteu a temps de fer algun canvi d'última hora. Jo per exemple el tal Müller el tenia sel.leccionat desde el principi però al final el vaig treure perquè no tenia clar que jugués. Un cop vistes les "lineups" vaig comprovar que sortia d'inici i el vaig toranr a posar en detriment d'una altra aposta arriscada provinent del Rubin Kazan, una torre d'1,91 anomenat Bukarov, que juntament amb Dominguez poden crear molts problemes al Dinamo i posteriorment al Barça i Inter.

    ResponElimina
  8. Resum Segona jornada del Matchday 1:

    A destacar:

    - 6 participants entre els 8 primers classificats han complert la màxima dictada per en Gato en referència a la previsibilitat apostant tots ells per L.Fabiano com a capità. Aquesta vegada els hi ha sortit bé i aquest els ha donat a cadascú 18 punts ! Segurament aquest és el motiu per el qual no sóc líder, doncs el meu capità Gerrard tansols ha aportat 4 punts...

    - Costinha amb el seu O'BLOGO BONITO TEAM amb la seva aposta en defensa per jugadors d'Olympiacos que realment no són defenses: Torosidis ( migcentre que ha marcat el gol de la victòria ) i Leonardo ( que juga d'extrem )

    - La fortalesa defensiva, com cada any, de Chelsea i United que fa puntuar a molts participants.

    - Almunia, Denilson i Walcott han resultat finalment baixes.

    - Edu Sales es col.loca líder provisional tot i només puntuar amb 9 jugadors atès que ni Granero ni Walcott han participat de la Jornada.

    ResponElimina
  9. No em va sortir bé lo del Bastos, però paciencia. Jo no faig l'equip per una jornada, està pensat per aguantar (sino de que poso el Milito...)

    Felicitats a l'Edu i als demés que com a lliga estem prou ben classificats.

    ResponElimina
  10. Líder i jugant amb 2 menys, he començat amb la flor d'en Johan tu!!!

    Ara bé, jo m'uneixo a la crida de TONGO del Prats, jo si vaig posar al Walcott és pq no sortia en vermell a la Fantasy, sino no l'hauria posat... si, el Granero va ser una aposta personal (Pellegrini me l'has jugat), pero el Walcott en serio que no sortia com a lesionat.

    La pròxima vegada, si tinc temps repassaré el lineup poc abans de l'inici de la jornada.

    (el meu mig camp ha fet tants punts com en Piqué... lamentable)

    ResponElimina
  11. A la UEFA tansols posen els lesionats de gravetat, no els tocats...

    ResponElimina
  12. Edu, no et reocupis que ja t'enxamparé!!!!
    de moment tinc mes vista que el marc, ja vaig davant seu, jajajajaja

    ResponElimina
  13. Aneu-vos preparant que Deco Forever torna amb força, un parell de canvis per tornar l'equip on es mereix.

    Oju també amb Eric the King i el seu equip de poc valor...

    Reepetixo: Bastos!!!

    ResponElimina
  14. Bastos no juga... O-lé!!!

    Comencem bé....

    ResponElimina

Posa el teu comentari, sempre amb respecte per els usuaris del Blog i tothom en general, Gràcies.