dijous, 16 de juliol del 2009

MERCATO BARÇA: Ibrahimovic


Pendent de confirmació oficial i de tancar els contractes dels jugadors implicats, sembla que Zlatan Ibrahimovic serà el segon fitxatge del Barça 09/10. Per un preu que pot rondar els 45 milions d’euros més el traspàs del discutit Eto’o i la cessió de l’inadaptat Hleb, arriba el davanter escollit per Pep Guardiola per liderar l’atac blaugrana i fer front a les “ordes” de Florentino. Jugador de fort caràcter però de recursos tècnics inusuals per un jugador de la seva talla, Zlatan arriba amb un bon cartell a italia però amb una assignatura pendent: la Champions League.

Nascut el 3 d’octubre de 1981, comença la seva carrera en l’equip de la seva ciutat natal (Malmo) on ben aviat comença a destacar per les seves habilitats tècniques i golejadores. Amb el seu 1,92 cm és un jugador ideal per jugar d’esquenes, tot i que li encanta encarar als defenses i provar el xut de lluny. Gran rematador i hàbil en el dribbling, és un davanter molt complert que pot aportar molt a l’esquema 4-3-3 plantejat pel de Santpedor.

Després d’un pas per l’Ajax prometedor arriba a la vecchia signora en un important traspàs per convertir-se en la punta de llança dels de turí. Fa una bona primera temporada marcant gols importants. El segon any és més irregular i acaba amb el Moggigate i l’equip descendit a la Sèrie B. Zlatan decideix buscar-se la vida per no jugar a segona divisió i acaba sent contractat pels de Milà.

Campió de les tres darreres lligues de l’Internazionale n’ha sigut un dels artífexs, sobretot aquest últim any on ha sigut el “capocannoniere” de la Sèrie A i estrella indiscutible del seu equip. Veure’m si amb el Barça compleix les expectatives i si es capaç de fer oblidar el lleó indomable.

Els 45 millions més Eto’o i Hleb semblen un preu exagerat, però esperem que el temps doni la raó a en Pep, com ja va passar amb el triplet de l’any passat. Sabrà Guardiola domar el caràcter del suec, o seguirem tenint un problema al vestidor?

4 comentaris:

  1. Home, com a operació financera em sembla un mal negoci, l'Eto'o ha fet més gols i més importants que l'Ibra, com per q aq valgui 45 kilos més que ell.
    Futbolísticament no entro a valorar-ho, no he seguit prou l'Ibra, però el q és segur és q il·lusiona més, el Villa el tenim molt vist...
    M'estranya q el Pep vulgui un tio amb fama de polèmic com el suec, no crec q sigui la primera opció, aq estiu ens estem quedant amb el podem em sembla...

    by jprats

    ResponElimina
  2. Bàsicament em sembla bé per dos motius també: a pendre pel cul els avariciosos del València (i els del Depor ja posats) i perquè ilusiona més que el Villa (encara que és més desconegut).
    Em sembla molt malament que l'Eto'o marxi així. Ha fet molt i més que hauria donat aquest any (s'ho hauria currat per vendre's millor) encara que el perdriem un o dos mesos per jugar amb Camerun, no?
    40-45 kilos més Eto'o em sembla un pastón! Hauria d'haver estat 40-45 i reduir-ho amb l'Eto'o. Però bé, estic convençut que Zlatan farà feina, molta feina a Can Barça! I espero que ja demostri a la Wembley Cup ;)

    by Gruyere

    ResponElimina
  3. Doncs jo crec que és un robo!
     
    Pagues 50 per Villa i vens a Eto'o al City i tots contents. A mi no em mola...ho sento, però ni m'il·lusiona ni m'engresca veure l'Zlatan... Qué ha fet a part d'aquell gol a l'Ajax que tots recordem?
     
    Crec que amb el Maxwell el barça ho va fer bé, però ara s'han passat amb el..."que n'aprenguin!

    by guix

    ResponElimina
  4. A mi l'Ibra no m'atrau massa, gairebé que preferia el Villa, però el que menys m'agrada és el que sembla que donarem a canvi... ni que l'Eto'o fos Romerito!
     
    M'ha semblat sentir a RAC1 que el Barça intentaria fer un esforç pel Villa de totes maneres, pot ser? Tant debó! El Villa pot jugar també a banda oi?

    by Miki Miquel

    ResponElimina

Posa el teu comentari, sempre amb respecte per els usuaris del Blog i tothom en general, Gràcies.