dilluns, 31 d’agost del 2009

LA PRÈVIA: Jornada 1


Barça vs Sporting de Gíjón (31/08/09 21h, Camp Nou)

Primer partit de lliga del Barça, a casa i contra un rival assequible, fet que pot fer pensar en un partit de tràmit, però que per vàries raons podria complicar-se més del compte. Primer de tot, és principi de temporada i tot i haver guanyat ja dos títols i haver jugat partits oficials no deixem d’estar al principi de curs i sempre costa arrancar (recordem com vam començar la temporada del triplet). Segon, la pallissa física del patatal de Mònaco pot ser passi factura als jugadors, com a mínim a la segona part, que pot ser el moment crític si bo resolen el partit abans. També destacar les baixes de Messi i Iniesta, sempre vitals en els esquemes culés, evidentment l’equip ha de guanyar sense ells, però són armes importantíssimes en partits travats i amb defenses atapeïdes. El nouvingut Chygrynskyi ho haurà de veure encara des de la grada.

El Barça presumiblement es presentarà amb una alineació semblant a la de la Supercopa, potser amb la inclusió de Maxwell al lateral esquerre o Busquets al mig del camp i amb la segura presencia del “salvador” Pedro a l’extrem dret. Així doncs l’equip podria ser el format per: Valdes, Alves, Puyol, Piqué, Maxwell, Touré, Sergio, Xavi, Henry, Zlatan i Pedro.

L’Sporting de Gijón es presenta al Camp Nou amb cinc novetats: Juan Pablo (Númancia), Botía (Barça Ath.), Gregory (Vit. Guimaraes), Rivera (Betis) i De las Cuevas (Atlético). Degut a les moltes baixes, és probable que tots els fitxatges sortin a l’onze titular, el qual suposem que serà amb un únic punta i podria ser el següent: Juan Pablo, Botía, Canella, Sastre, Gregory, Míchel, Camacho, De las Cuevas, Castro, Rivera i Bilic o Barral. Els resultats dels asturians al Camp Nou no han sigut molt bons en les últimes visites així que és probable que Preciado plantegi un partit molt defensiu amb dues línies molt juntes i sortint a la contra sense bogeries.

El partit a priori hauria de ser un monòleg blaugrana, però ben segur que els de Gijón intentaran posar les coses difícils, que ho aconsegueixin ja és una altra història... com veiem la prèvia del partit i quin creieu que serà el marcador?

6 comentaris:

  1. Jo crec que costarà i molt i no serà fins a la segona part que aconseguirem obrir la llauna, aposto per un 1-0 (Xavi), tot i que lo raonable seria una golejada...

    Em preocupa zlatan, espero que faci un bon partit sinó ja començarem a sentir crítiques del tipus Salinas o Kluivert i li posarem més pressió de la que ja té... paciència, jo era un detractor total, però ara que juga al barça se la de defensar i cuidar més de lo que fem habitualment amb les cracks.

    Esperem que no es noti la baixa del messias...

    ResponElimina
  2. Jo segueixo sent un detractor..

    Giggs

    ResponElimina
  3. Jo encara no sé si sóc detractor o defensor. Tinc els meus dubtes. Passo del clàssic "l'eto'o presionava més, l'zlatan és més tècnic..." NO, personalment l'estil de joc del barça d'zlatan m'agrada més que amb l'eto'o. També era un pro-kluivert jo. M'agraden els davanters alts i forts que juguen d'esquenes i no t'esperes el que faran perqué técnicament són molt bons. Espero però que avui marqui, perque de cap no sé ben bé com està el nano. Aposto per un 3-0. 2 d'zlatan, un de penal, per exemple, i l'altre en plan postres de jeffren o bojan.

    Per cert. M'agrada més jeffren que pedrito.

    Gato

    ResponElimina
  4. 1- Greu error de Michel, de fer jugar al seu fill abans que Albín...
    2- No tinc bon ull "mèdic" per fitxar. Fa un parell de temporades demanava a Puerta i a Jarque...
    3- El Garay m'està decepcionant. Que lent!
    4- M'encanten els numeros del City. 9 punts, 4GF,0GC... Efectivitat i rentabilitat màximes.

    Gato

    ResponElimina
  5. Estic d'acord amb tots els punts, lo del fill del michel clama al cel, però el que si que m'ha agradat molt és la vista per fitxar Pedro León, apunta a jugadoras.

    Tema city totalment d'acord, no tant en el fet que marquen pocs gols sinó que no encaixen i tenen bons jugadors per definir, s'estan convertint en un equip serio i a tenir en compte, ull amb Ireland, un jugón.

    ResponElimina
  6. Steven Ireland...possiblement el fitxi l'Atlético avui mateix abans que expiri el plaç. Es veu que no té massa relació amb els companys i tal. Un tan conflictiu. Alguna bomba caurà avui. Atents!

    Gato

    ResponElimina

Posa el teu comentari, sempre amb respecte per els usuaris del Blog i tothom en general, Gràcies.