dimecres, 5 d’agost del 2009

MERCATO: Xabi Alonso al Madrid per 35M


Se'ns han avançat! Han fitxat al Xabi Alonso. Un molt bon jugador (parafrasejant al pitjor comentarista esportiu d'aquest país, Félix Monclús, que mereix un article a part i que algun dia em dignaré a fer).

L'Alonso era idoni per aquest Barça. Un tio alt, fort, amb lluita en el joc aeri, treballador, amb bon xut, desplaçament llarg de pilota i tècnic. Ideal per jugar per darrera de Xavi i Iniesta. Encara no entenc com s'ho ha fet el mandril per treu-re'l per 30 kilos? Llàstima. Farà feina a l'equip, jugant al costat del pro-makelele Lass, sempre i quant juguin amb 2 pivots, cristiano a la dreta, granero a l'esquerra, raúl de lligam i benzema.

El pitjor de tot però, a part de que s'ha escapat el Xabi, és que ara també es farà impossible el fitxatge de Mascherano, un altre perfil de jugador, però molt interessant per cobrir la mitja en partits durs lluny del camp nou. El Benítez no es deixarà ensarronar dos cops. O es paga a preu d'or, o el "jefecito" no surt d'Anfield.

I voldria proposar un jugador, prou conegut a la lliga espanyola, Albin, del Getafe. No podria ocupar aquest lloc de fals extrem esquerre? Té 23 anys, tècnica li sobra, desborda,
té arribada i gol...No sé. Acabarà en un Sevilla o Valencia, fent-ho bé. No valdria per ser el jugador 12 al Barça? Amb 10-12 milions es podria treure d'allí no? Que dieu?

by Gato

3 comentaris:

  1. A veure, anem a pams, Albin? al barça? Si home i que vinguin "las ardilles" també... ja ja ja. Ara en serio, és un bon jugador, però per un Getafe o equip de mitja taula, per un gran el veig justet, però bueno, és una opinió.

    Tema Xabi Alonso, em sembla un gran jugador, però ara per ara em quedo amb el Touré, ja sap a que juguem i ejecuta a la perfecció. 30 millons em sembla un munt de diners que només es poden pagar per cracks contrastats, el barça ja té el mig del camp titular cobert o sigui que si fitxem mitjos hem de mirar gent jove o que t'aportin coses diferents, no sé, és el que penso.

    Per cert, el madrid té un brasiler que es diu Kaká que potser també hauria de jugar una mica, per mi Raul a la banqueta...

    ResponElimina
  2. No crec, un any més, que Raúl vagi a la banqueta. Si, em descuidava de Kakà. Doncs mira, el pobre Granero, a la banqueta.

    Gato ex-volador

    ResponElimina
  3. Jo no ho tinc tant clar lo del Raúl, entrenador nou, competència forta,... ja ho veure'm.

    Graner tindrà un paper important aquest any i segur que ens farà més mal que altres fitxatges més mediatics...

    Per mi cagada al vendre "the hunter", però ja m'està bé que vagi a marcar gols a San Siro.

    Xabi Alonso em sembla un perfil de jugador molt útil en un estil de joc com el del liverpool o el del Madrid i no tant en un com el del Barça... és una sensació....

    ResponElimina

Posa el teu comentari, sempre amb respecte per els usuaris del Blog i tothom en general, Gràcies.